From reality

Välkommern juli månad! Åtminstone om någon dag, känns bra? Vet inte vad jag tycker, blir mycket jobb i sommar för min del, för någon riktig sommarsemester har det inte blivit och kommer inte heller att bli. Har haft en bra juni men några lediga dagar, men även någon sjukdag. Har kikat på vad som komma skall, nu gäller det att prata igenom allt och verkligen diskutera igenom allt. Kan inte påstå att jag är nöjd med mina presteringar den senaste tiden, för jag är så grymt lat, seg och kan tammefan aldrig somna när man ska eller behöver.
Skulle behöva slå mig till mig själv hårt som attan! Smiska och skälla på!
Efter sjukheten åkte man till Karlstad och 40 års kalas på nytt, denna gång för min farbror. Var roligt att åka ner och hälsa på, helt underbart hus han bor i! Härligt ställe. Var ett hus till salu där, flytt kanske?:) Haha.. eller inte, utgångspriset för den lilla kåken låg på 2,1 mille.

Men ärligt vad gör du? Sätta upp lite mål kanske? Eller inte? Det är alltid bra att ha mål, dock är det då man kan bli besviken. För klarar man inte målen så måste man sätta sig ner och spruta tårar.

*Körkortet - När ska denna dam sitta i förarsätet utan en grön skylt i rumpan?
Jo, när jag tar grepp om en ny bok, och går till körskolan. Och även bokar in lektioner med lärarna på skolan.

* Plugga - Vad?När?Hur?Varför?
 Okej, helt bakom flötet är jag inte (hör och häpna)lite ideer har jag. Ska söka en hel drös till våren,  oavsett om det är mitt öde att plugga då eller ej. Huvudsaken är att jag söker det jag vill + lite annat som jag har sug på.

*Utlandet - ?
När ska jag som redan innan gymnasiet dregglade, längtade och trånade efter mitt efterlängtade land åka? Det handlar om möjligheterna i ens liv. Så varför ska det dyka upp nya hinder som håller en kvar när det starkaste försvann?


                                          



Har kikat igenom min sömn de senaste dagarna. Oj! Jag sover minsan inte som man ska. Inte för att det var en överaskning för min del men.
Nanna tider de senaste dagarna(sista och första blicken på klockan)

Måndag: 04.00-12.45
Tisdag: 02.15-09.15
Onsdag: Svårt att säga tid, febrig och sov små minuter och vaknade omvartannat, mer små tupplurar hela natten/dagen
Torsdag: 02.10-12.15  lik onsdag i övrigt.
Fredag:07.25-12.15
Lördag:02.15-10.45

Nu måste jag göra något åt det där, kan uppdatera nästkommande vecka med tider också, så får man se om jag skärpt till mig. Men det är ingefär så här min sömn ser ut. Och det är inte bra, vid jobbveckor är vakningstiden inte så pass sen som man ser här dock.

Imorgon är det jobb igen, och tillbaks till verkligheten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback