Cant get over you

Ännu en helg är avklarad. Skön avkoppling i stugan med mamms och papps. Några öl, umgänge, bastu, målning och grillning är vad det bestod av. Det är skönt att kommande vecka kommer rulla på räls också, 3 dagar sen är jag långledig. Välbehövligt! Lite firande kommer det minsann bli i helgen, inte minst för att det är midsommar, utan även hyllning till en 40 åring.
Snart är det dax att se över sig själv igen, när man vet att allt är på sin plats. Vad ska nu denna lilla damen ta sig till, vart ska hon bege sig, vart vill hon vara, och vad? det är tankar man borde fundera på och förhoppningsvis finna svar på, tids nog. Men snart så, snart ska jag kika igenom saker och ting, prata runt och fixa och trixa.
Men innan detta kan ske måste det bli ordning på allt annat som har min fulla fokus i dagsläget.
Förhoppningsvis sker slutet ikväll, men samtidigt en början, men en ny sådan.

                                                  

Tusen guldstjärnor till mina underbara vänner och min underbara familj

Kommentarer
Postat av: Bamsemamse

Hej

Får man var med på ett litet hörn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback