Sunshine girl

Hohoho! Vad jag hatar denna tiden på månaden, varför oh varför ska man vara en människa utan dingdong mellan benen? Jo för då får man uppleva lite smärta, riktig smärta. Nu ligger jag hemma, med ont i magen, huvud, illamående och är väldigt äcklig. Tycker grymt synd om mig själv kan jag säga, snacka självömkan i soffan.
Tänk om man mådde så här varje dag ,365 dagar om året. Neä, usch då skulle nog ingen vilja vara med en.
Blev tvungen att avboka mina planer för kvällen eftersom man blir ett känslomässigt bombnedslag. Fick bland annat ett sms som man kokade av, dock fick man tusen ursäkter eftersom formuleringen var så sjukt skum, dålig och kränkande på fler än ett sätt. Men oavsett det så är jag fortfarande skitsur, men det berättar inte jag för vedebördande utan ligger istället och tjurar som en pms kärring.
Man kan ju fråga sig varför jag inte säger rakt ut att jag är förbannad, utan istället säger att det är lugnt och svär. Men det är så att jag vill inte B E H Ö V A säga något utan alla ska bara V E T A . Punkt, så är en pms kärring i sina glansigaste dagar.

Hade fruktansvärt trevligt samtal efter jobbet som varade i ca en timma och 45 minuter, ojoj vad tiden rinner iväg när man har mycket att prata om. Men börjar man väl komma in på saker så går det inte sluta utan orden och diskutionerna bara fortsätter..

"Try to get back"



Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller fullständigt med dig,jättetrevligt och intressanta ämnen, du är toppen tjejen så glad att du finns.

Kramar på dig

/Mia

2008-07-11 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback