Straight into the dawn

Halva veckan är nu passerad och vill inte påstå, eller snarare tänker inte ljuga och säga att man gjort en massa. För har inte gjort ett skit! (hohoho) Okejdå, det har jag. Men veckan har varit helt sjukt SEG!
Varje dag har tuffat på i very s l o w   m o t i o n.
Imorn väntas storstädning av hela huset, klippning av gräset, och annat snoffs och tjoffs man kan tänkas. Det måste ju vara fint på fredag när det kommer gäster hit på grillning, festande och när man ska fira den blivande 25 åringen:)
Kommer dock bli en stressig fredag..som vanligt. Varje fredag är det något man har inplanerat och oftast måste man stressa hem i all hasta för att sedan göra sig klar och bege sig någonstans. Men om jag ska erkänna så finns det en charm med det också. Först längtan tills helgen, fredagen då man alltid har något underbart planerat, längta i 5 dagar, sedan stressa iväg för att hinna till det inplanerade aktiviteterna.
Neä, man ska inte klaga alltför mycket. fast jag kan vara duktig på det.. men de här dagarna... och troligen den här veckan är inte gjort för mig.


"Nu sitter jag ensam, och hatar att jag lät dig ge mig denna känsla"
Lillasyster-Nu har jag fått nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback