Ocean

Lunchar nu på jobbet. Åt lite majs och fiskbullar som jag slängt ner i väskan innan jag rusade till jobbet.
- Försvoning I G E N! Fy fan, helvetes jävla anus skit! Det är vad jag har att säga om det!!( Även fast jag svor mer, och ännu värre ord imorse, men nöjer mig med denna)


Igår var man slutkörd men satt vid vattnet och solade en stund med Jeanette, doppade fossingarna och bara njöt. Åt en god glass och cyklade sedan hem och kikade på en film.
Drömde en marddröm inatt, om zombies och arbetskamraterna.
Zombisarna attackerade oss överallt, men sprang man, då blev man tagen, gick man sakta förbi var man fri. Men läskigt var det, för paniken kom krypandes så fort de var nära. Vi samlades i en stor lokal för att gömma oss ifrån elakingarna. Min närmsta chef sa då.. ".. Nu händer det" och blundade. Alla började skrika och man såg eld komma flygandes emot oss, likt en atombombning. Det hända 2 ggr och sedan vaknade jag..
Den var läskig! hehe
Förstår inte vart man får allt ifrån, jag som inte ens sätt en skräck eller action film på länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback