All I can

Hoj oj oj oj oj! Stråket är här och alla underbara människor, sol och glädjen sprutar fram!  Helt underbar vecka har det varit, dock någon öl för mycket, och på tok för lite sömn. Men hoppsan vilken lycka man känner spruta omkring!
Nu är det yran snart också, men nedå, dissar denna i år. Blir istället till och fiska, mysa och ha det underbart med pöket mitt (fniss fniss fniss) och kanske en öl om solen går ner och det är varmt.

Nu är man i en sån här period så man vet inte om man ska skratta eller gråta, men samtidigt så överväger fördelarna så grymt mycket att ilska och tårar inte fungerar som de ska. Blir mer en utskällning med ett leende och sen ett -"Det är lugnt" och allt är bra igen, eller ett ihoprynkat ansikte som desperat försöker klämma fram en tår, utan fram gång. 
Men är man lycklig så är man, mer kan man inte säga om det!

Nä, fy fan, lycka mina vänner, det är livet! God damn it!

Nu ska man fortsätta med ballong magen,smärtan, en stor tröstande skål popcorn, mysprat och sex and the city!



Smiska mig hårt och kalla mig Gunn-Britt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback