A walk in the rain

Gitar hero, vad ska man säga? Jo jag rockar fett! Klarade det galant när man i fredags spelade en aning. Hade riktigt trevlig, 2 öl på the rock och sedan till frösön till champange och gitar hero. Prata på lite grann och sedan en promenad hem för att sedan sova.
På lördagen var man i Borgvattnet, i spökprästgården, 3:e gången för min del. Hade öl, nudlar och yoghurt med sig. Hade riktigt trevligt med de 7 andra personerna man var med. Satt mest och pratade, drack  öl, lyssnade på musik och läste gästböckerna som finns där. Blev sent in på morgonen innan man begav sig till sängs, fick lyxen att vara en av dem som sov i mitten. En stackare somnade först kring 2 tiden, och blev antastad av oss andra, fast hållen och killad tills människan var så pass pigg att den klarade av att stå på sina två helt själv.
Väl hemma dagen efter , la man sig i soffan och sov bort hela dagen-Suck!
Men hann med lite socialt umgänge, film och mys senare på kvällen iallafall!

Idag har jag bara varit hemma sen man slutade jobbet! Den enda svängen jag gjorde var en cykeltur fram och tillbaka och lämna och hämta kläder hos syrran. Annars har man varit hemma, det är LYX för mig. Jag som aldrig har tiden att vara hemma en hel kväll och göra allt jag behöver och vill. Nej, sånt har jag aldrig tid för, det är alltid något som händer om dagarna. Har hunnit njutit av ett skönt bad, läst lite i en bok och storstädat mitt rum.Varenda litet plagg i min garderob är vikt snyggt och prydligt!!!! Och även torkat med trasan genom hela garderoben också. snacka om ett fett plus i kanten!

Har blommor från gården i vardagsrummet vid tvn, det ser så mysigt, lockande och hemtrevligt ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback