Yesterday

Helgens andra dag. Jag är inte bakis, men dock trött, hamnade inte i min underbara säng förrän halv 7 imorse, så har sovit väldigt lite inatt. Men jag hatar att sova bort en hel dag så klev upp nu iaf. Igår var en trevlig kväll då man drack vin och såg på film, och även gick en långpromenad på natten.
Hade riktigt trevligt igår på fler än ett sätt. Idag ska jag och syrran svulla lite pizza och blir eventuellt en tjejkväll senare in på timmen.
Har dock inte hunnit med allt vettigt som jag skulle göra, och det har endast med min lathet att göra. Men hela dagen imorn ska jag göra de mesta vettiga sakerna och bara ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: BamseMamse

det där lät ju helmysigt, svulla i sig pizza och bara må gott. Visst är ordet "måste" ett trist ord.
Tänk va kul att bara få göra det man vill och få vara. Nä hörru tjejen du gjorde alldeles rätt
Vi syns på jobbet
/Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback