Somewere

"This is all I ever need"

Nu sitter mamma och pappa på flyget bort till fjärran land, usch vad jag avundas dom, dock inte just nu eftersom de flyger men om sisådär 8 timmar skulle jag vilja det , då de kommit fram.
Själv är man hemma och är sjuk igen, med snuvig snok, halsont, skallebank och feber. Så inne i huvet lever det om och trollen dansar salsa. Hoppas att jag mår bättre imorn så jag kan få lite pengar , för man blir så fattig när man är sjuk. Som tur är kan jag leva på nästintill minimum.
Blev lite paff när man mottog ett mail från jobbet angående att vissa personer ska ha rehabliteringssamtal, angående den höga sjukfrånvaron arbetsplatsen haft de senaste månaderna. Hm man får hoppas att man inte är drabbad pga min sjukdom nu och förra veckan. Men har samtidigt svårt att tänka mig vad man pratar om, jag menar är man sjuk så är man, det finns inget annat än att vila upp sig så man ska må bra. Ingen anning vad som skulle inträffa på de mötena, så på ett sätt skulle det vara spännande om man blev kallad, just för min nyfikenhets skull.

Jag är inte glad,jag är inte arg, jag är inte ledsen, jag har inte glömt, jag kommer inte ihåg 


Vill tacka mina kära fröknar Emelie och Jeanette för en riktigt trevlig och rolig kväll, hoppas på en uppföljning av detta upplyftande fenomenet som inträffade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback