Sad story

"I was living in a dream world"

Oh, härlig helg, men tyvär så är även denna helgen över om någon timme och verkligheten börjar närma sig på nytt. Har haft en riktigt svull helg, och ja några öl slank ner, lite pengar drogs,mötte lite folk och ja, hade allmänt kul.
Hade riktigt trevligt med Jeanette under gårdagen då man snackade lite skrot om allt och ingenting. Och självklart körde vårt berömda spel, shit vad vi är bra. Sedan gick vi ut en sväng och träffade en hel del folk och drog oss sen vidare för efterfest, men for hem relativt tidigt iallafall för man hade fått i sig det ena och det andra och började ha svårt att hålla ögonen öppna.
Just nu håller jag bara på och varierar mellan ett leende, skratt och asgarv, för sitter och tänker på diverse saker, men måste tyvär så pass egoistiskt och självgott säga, fan vad jag är grym!
Jag och Emelie far till sthlm i mars några dagar för att ta det lugnt, träffa folk och komma bort. Sjukt roligt kommer det att bli minsann. Så nu har man något att se framemot innan USA. Men innan det roliga kan ske så ska jag ta och förflytta mig i helgen till mitt nya hem, så blir diverse pyssel, knåpande, lyftande och möblerande.

"But now you're only a girl
Alone in this world"

Kommentarer
Postat av: BamseMamse

hoppas ni får skoj i stockholm tjejen, önska att jag kunde få följa med men kanske ni kan lägga mig i väskan hihi, nä skämt och sido en liten rulle snus kanske man kan få hoho.

inte fasen la jag mig i soffan hade inte tid. var tvungen att boka in räkningar och göra klart ordrar puh så trött jag er får se hur det blir på jobbet i måra lär väl se ut som en gurka i ansiktet

kram på dig för att du är en så jäkla rolig tjej ,jag gillar din mentalitet och spontanitet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback