Resides

"Once more you tell those lies, to me
Why can´t you just be straight up with honesty?
When you saw those words in my ear, why do you always tell me what you wanna me to hear"


Nu är jag fortfarande hemma och är sjuk och försöker kurera mig, förhoppningsvis är det här min sista tid med förkylning , huvudvärk, feber och allt annat tog man genomlider som sjukling. Jag vill ju jobba tjäna pengar och      göra massa skoj istället för att vara fast i hemmt och kolla in i väggen. Det positiva är att man blir bra tillslut och att man kan passa på och se saker man aldrig ser och höra på sånt man aldrig hör.                                                             



Kommentarer
Postat av: BamseMamse

Hej kompis!
Tur att du kom tillbaka till jobbet, nu är allt som förut. Alltså välkommen tillbaka!
Trevlig Helg! Ps osså inte för mycket dricka nu! Hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback