Proof of a rainbow

Idag har varit en dag som de flesta, vaknar tidigt  , kliver upp, fattar ingenting, kikar runt, puh, sova lite till, snoosa, vaknar, snoosar,kollar på klockan, snoosar, kliver upp, tända lampan, slänga på täcket, snoosa, hoppa upp.
Men det var trevligt på jobbet och snacka lite skit, förhoppningsvis kommer skvallret att växa ju längre in i veckan man kommer. I övrigt så är jag på väldigt bra humör och är otroligt flummig och allmänt tokig. Detta humör är det som klär en allra bäst så är glad att jag är på topp.
Men jag har kommit fram till att jag inte gillar pengar riktigt, för pengar gör en nervös, arg, förbannad och rädd.
I övrigt har jag loosat 3 hekto, Jo menvisst serdu! 3 hekto. Kunde inte vara lyckligare för mitt framsteg mot ett nyttigt liv. Så för att belöna detta framsteg blir det svullande av diverse snarra och film på fredag.


"Only the stars know, what place"


Kommentarer
Postat av: BamseMamse

Tjena tjejen! Inte behöver du be om ursäkt för att du gick tidigare, men visst var det trist när du stack, känner mig lite utanför men dan gick ju ändå, hoppas att du fick en trevlig eftermiddag.

Vi hörs
/Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback