Eyes are closing

"We´ve gathered here to say goodbye..
..No reason left for you to fight"


Idag har jag varit och svullat på donken, och kikat på film med bror min. Fixade popcorn , god dip och ett tappert försök till att göra egna chips, och visst gick det.
Imorgon ska jag försöka skicka iväg ett brev och bege mig till pluggstationen, hoppas jag lyckas bättre än vad min hjärna tänker om detta. Men skönt vilket fall som helst att sova ut hur länge jag vill. Det har inte riktigt varit min vecka, för har inte sovit mer än 4 timmar om natten om ens det, så en välförtjänt sova ut dag är det jag behöver.
Sitter även och funderar lite på människor och människors beteénden. Att man kan vara som man är ibland, det är helt otroligt. Men förhoppningsvis så kan man ju liva upp någons vardag/helg eller liv genom att vara på det viset. Jag framför allt, tror nästan att jag har någon slags sjukdom. För när jag är jag glad då är jag glad, och då menar jag tokigt glad så jag hamnar i en extas och sprudlar ut all lycka på en gång. Men man ska inte hålla in tyglarna för hårt , utan man ska visa att man mår bra.
Och flytten börjar närma sig, under nästa vecka har jag ett nytt hem, mitt 3:e nya hem i februari.


"Your eyes are closing now
Another chapter´s ending.."

Kommentarer
Postat av: BamseMamse

Jag tycker att du är en jätte härlig tjej, är också en sådan till person, är jag så är jag och fruktansvärt flamsig, gillar inte folk det så är det bara att pysa iväg That´s it! Jag är väldigt glad att vi har lärt känna varandra åsså gillar jag när vi löser korsord tillsammans hihi

kram
/Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback