All this things

En helg till är nu avklarad, en riktigt trevlig sådan. I fredags var jag och Jeanette ute på tältet på stortorget och drack en hel drös med öl. Träffade på några bekanta och dansade och sjöng som en tusan.
Lördagen var det gaykväll, open minded kvällen så vi var några brutts som satt och minglade innan festligheterna skulle fortsätta på krogen. Vi hade det riktigt trevligt och man skrattade så att magen har 6 pack nu såhär dagen efter. I taxin sades en stört skön replik, något om att taxichaffören inte hade något fel med mini "han". Stackars karl som fick genomlida den resan med oss, men förhoppningsvis skrattade han lika mkt som vi.
Dansade hela natten, drack en massa alkohol, slängde nån droppe öl på golvet..dvs en lyckad kväll, som vanligt när man är med de där fröknarna.
Nästa helg ska bli en lugn helg och inte så mkt drickande som det blivit nu, men hade det iaf trevligt.

Det börjar svida lite på kontot mitt, har lånat pengar av mig själv till denna helg så resterande tiden tänker jag leva på minimum. Men jag har åtminstonde i slutändan alla de pengar jag behöver till resan.

Min replik, den bjuder jag på dök upp i diverse tillfällen under hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback