What a feeling


Sitter i stugan med mamma och pappa nu.. helt underbart skönt är det! Lugnt och fridfullt. Fadern har slitit som ett juver med snöskottningen. Själv har man gjort vissa saker inför julens bestyr.. jag kan ju inte säga vad jag gjort för då kan en viss person kankse se vad jag skriver och då blir det fusk!
Ikväll vankas det bastning samt snörullning. Längtar till dess. I övrigt ser jag ut som en muffinsform som struttar runt överallt och ingenstans! Härligt.
Och helt klart rätt snubbe som vann idol, Kevin Borg- vilken karl! Men nu hoppas jag för guds skull att idolfräset ser till att få fram han ... och inte som föregående åren att vinnaren alltid försvinner och blir bortglömd och helt enkelt skit.
För killen har allt och borde finnas i rampljuset non stop.
Glad Lucia också btw.. om det nu är så man säger om denna högtid.
Ska fortsätta ha det guld nu ett tag till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback