We´re back again



Vilken pygmepittig dag det varit!. Idag har det verkligen inte varit min dag. Idag har varit en dag som jag bara velat skjuta, lagt mig i sängen och börja grina sådär äckligt nödvändigt. Fråga inte varför det varit så idag för det vet jag inte riktigt själv, jag är väl kanske en horminisk bomb just nu, kanske?
Men.. alla vet det lika väl som mig att man måste få må skit, tycka allt är skit och känna att precis allt kan köra upp en spade i röven..  det är så nästan hela min dag sett ut. Det är faktskt nyttigt att gråta ut ibland.. dock är det svårt att få tårarna att spruta.. och hur fasen man lockar fram dom det har jag ingen aning om.
Neä, hugaligen.. det finns så mycket saker jag kan rabbla upp som jag är arg för, nere för, sur för, irriterad över, förbannad på, ledsen över och besviken på.. däremot så hoppar jag den genomgången.

Jag har blivit antagen till någon kurs nu till våren som jag glatt ska ta och nappa på. Det ska bli kul att banka in massa roligt vett i skallen igen! Så imorgon ska jag få hjälp att ordna inför det kalaset, för jag kan inte.. inte idag iallafall.. inte den här Måndagen inte.. nej nej. Imorgon så blir det mesta ordnat.. får jag hoppas.. även en tripp till staden ska jag hinna med och kika efter julklappisarna!!^^


Det blev en nystart denna vecka med.. träning idag!Tjoflöjt!Bra gick det! Tog en promenad hem och upptäckte att det minsann vad KALLT ute, så jag frös som en påsatt schimpans över gångbron, men fick därefter låna min systers mössa för att slippa köldskador över skvallertillgångarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback