used to be surrender



Måndag igen! Och vet ni vad? Idag är en vettig måndag för jag jobbar minsan... skönt nog bara till 16,00 idag.. resten av veckan blir det däremot bara jobb.. vill säga till 18,00! Jisses! Men det är skönt med lite tider nu innan jul så att man får penings till januari! Det blir en hård månad nu i december.. men på något vis ska man få denna månad att gå runt också. Det brukar oftast inte vara några problem direkt.. eller ja man vet aldrig.. hehe
Igår kom man hem från stugan utvilad och allert! Och fick äntligen träffa karln som varit på några lyckade matcher i Sandviken. Jag börjar tro att han är oövervinnlig! Han har icke förlorat en enda match sen jag träffade han och det var säkerligen bra länge sen han förlorade en! Hur bra är man inte då?
Inatt sov jag som en gud bredvid han den goá killen.. men drömde en marddröm det första jag gjorde:S Usch! Jag kommer inte riktigt ihåg vad den handlade om men jag kröp upp nära honom.. eller ja.. jag la mig nästintill på honom..

Nu dricker vi andra koppen kaffe och jag känner att jag börjar bli som jag ska vara.. dock lär det nog bli en eller 5 koppar för mycket idag som vanligt.
Men energin behövs för mina aktiviteter under dagen. Jag ska tvätta, träna och baka lussebullar! Mumma!!



Kommentarer
Postat av: Urban

Har sovit som en gud bredvid dig oxå..som vanligt. Märkte dock inte att du låg på mig;)) Ha de så bra på jobbet så ses vi ikväll mitt hjärta:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback