Right from the beginning



Igår åkte jag Ubbe, simpa och Helena till skidleken. Men färden dit var inte alltför smidig. Det började med att jag snabbt skulle hämta pjäxor och skidor hos mamma och pappa.. men dom hade flyttat runt på pryttlarna så det tog väldans tid att hitta det. Skidorna var inga problem, men pjäxorna verkade ha gått i intet. När vi väl hade gett upp efter bilsittande i en halvtimme och hunnit begett oss.. då ringer min käre mor och säger att hon hittat pjäxorna. Det var bara till att vända.
Väl där så var det jättemysigt, men jag förstår inte varför dom inte gjort iordning "lekanordningen" där ännu. Det är ju snö så det räcker och blir över och det är ju slutet på December.
Vi köpte även med lite korv och grillade, så klart! Jag och syrran ordnade iordning den härliga elden;)


     

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback