Never shined trough

Nu var det länge sen jag var hemma. Eller det känns så iallafall,jag är lite överallt jag, fniss! Men det är bara en natt och jag ska packa otroligt mycket känns det som.I år blir första året jag firar utan familjen.. undra hur det kommer att kännas då? Jag tror det kommer kännas som vanligt ändå, man får någon julklapp, äter god mat, är i trevligt sällskap(som vanligt) och har det riktigt mys! Men jisses vilka stressiga dagar det är nu! Man ska hinna jobba och ordna en miljon saker,köpa julklappar och vara överallt ,helst samtidigt. Usch säger jag!
Tänk vad skönt det kommer vara när det väl är juldagen...



Far och son leker med pulkan


Men jag har iallafall hunnit bytt sängkläder och tvättat en maskin! Så det ska jag ha credd för! Men det kommer bli en stressig dag imorgon, eftersom jag måste se till att få med mig allt och jag vill ha det städat och fint i rummet
innan jag beger mig, så jag slipper stöka så mycket på juldagen.
 
Nu ska jag försöka att varva ner och känna av lugnet, eller ja, jag ska väl snarare försöka invänta lugnet.. VART E DU??!
Imorgon ska jag bege mig på julklappsjakt.. (men det är långt ifrån det enda som ska ordnas imorgon)
Gud hjälpe mig.. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback