Love again



Jihaa! Vilken snabb dag! Så här fort har nog aldrig en dag gått för mig, åtminstonde inte på arbetet! Den har bara snurrat iväg i en väldans fart. Och nu har jag bara 3 timmar kvar efter lunchen är slut.
Fick lite stress imorse så jag glömde lunchlådan hemma, hehe, men som tur var så kunde gullplutten komma förbi med den, för han sov minsan kvar när jag var på väg till jobbet- Lyx!
Men nu har även jag lite lyx!

Jag är glad idag också, för ringde till sambon och hörde om jag fått något brev hem, och det har jag! Det EFTERLÄNGTADE brevet från jobbet! Tack tack! Efter cirka 5 tillsägelser så fick jag till slut som jag ville och hoppades! Så krångligt borde det inte vara utan det borde ske direkt, men det är som tur är ingen skada skedd vad jag vet ännu.. så det är glömt och gömt... men inte försvunnet.


Ska fortsätta läsa lite skvaller, och jag behöver icke ta det lugnt med kaffet idag, för hör och häpna! Dagen är nästan slut och jag har bara druckigt 3 koppar med denna, så fika på! Sen e jag halvspeedad på kladdkakan jag ätit också..


"Men var e du nu? Varför svarar inte du? När jag ringer dig! Snälla svara mig. Åh jag får inte tag på dig, och det irriterar mig, du svarar ingenstans , var är du nåonstans, du går ju inte att nå. Jag skcikar vibb på msn och smilisar på efterfesten."

[email protected]

Testa låten rockar;) Det är á lá Hanna efterfest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback