Jump in the fire

            


Oh vad mysigt det är att komma till ett hem och bli välkomnad av en hund! För det är precis vad jag blev när jag kom hem till gubben min.. det känns verkligen som hemma då. Nu vill jag också inskaffa en vovvsing som man kan pussa, gosa, vara med,leka med och älska och snutta ihjäl! Men jag vet innerst inne att det inte skulle funka i dagsläget.. men "dagsläget" gäller ju inte direkt föralltid.. hehe.

Och när ska det sluta snöa egentligen? Visst snö i all ära på alla sätt och vis, och för guds skull prisa snön på Julafton! Men gudars skymning.. skotta snö är ingen tangodans direkt. Långt ifrån! Man sliter sig kallsvettig på infarten och  slänger skyffeln åt alla håll och kanter, för att sedan vakna upp till ny snö och ny snöskottning..
Men i helgen bär det av till stugan och avkoppling. lite snölekar blir det och även "snö"bastning! M vad härligt! Jag ska även ta tillfället i akt att ordna lite inför julens bestyr, nämnligen julklapparna! Kunde inte vara mer perfekt än så just nu!

Snart är det kvällsfika också.. så fort karln sticker in innanför porten och gör sig en dusch blir det fika och mys.. det behövs om jag ska klara av att bege mig till jobbet igen. Jag vet.. jag håller fullständigt med, det här problemet hamnar lätt som number ett i Guiness rekord bok.
 

I´m living the american dream
.


Kommentarer
Postat av: carro

Meeeh, snö är fint!

I och för sig behöver inte jag skotta... Men ändå!



Vi tänkte fråga ifall du och Ubbe ville hälsa på någon dag? Eller om vi får hälsa på er? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback