its a long way


Idag är nog en av de längsta dagarna jag har haft på jobbet. Det tog en evighet innan klockan slog 11.00 så jag kunde få äta lite lunch och få tyst på magen. Nu återstår det 5 långa timmar till. Snacka om att vara låst i tiden!
Men jag är iallafall inte stressad, långt ifrån.. jag är en riktig segknul! Så dagen kanske kommer att gå iallafall om jag har turen på min sida.

Det går bara utför här.. visst jag är inte rätt person att döma, eller framför allt inte en person som dömer andra. Det finns alltid ett skäl ( förhoppningsvis ett smart och logiskt skäl) varför människor gör, säger och betéer sig som dom gör.
Men för guds skull. Visst alla har väl dragit en eller 70 shottar, drinkar eller öl en utekväll. Men måste man sitta och gorma ut varenda pinsamt misstag man gjort under kvällen för kända, såväl okända människor. Och med det menar jag att vissa personer pratar så förbannat högt fast de sitter 2 decimeter ifrån personen de samtalar med, därav hör banne mig varenda själ vad som hänt.
Visst brukar jag själv kunna slänga ur mig med mina vänner vad som hänt under en utekväll, men jag sitter då inte och skriker så att hela världen ska veta vad jag har gjort.

Neä, nu blev jag lite irriterad och har fortfarande lite ont i magen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback