Industrial disease




Oh jag är så fruktansvärt mätt nu! Man ska inte slänga i sig maten bara för man är hungrig. Man blir som ett vilddjur som kastar sig över maten när man är vrålhungrig, det är på liv och död!!
Jag ska ta och införa mina gamla hederliga vanor- frukost,fika,lunch,fika,middag och fika. Då går man aldrig hungrig och man blir inte "pangmätt" utan man glider runt lite lagom mätt dygnet runt! Det om något kallar jag perfekt!


                  

                 Världens sötaste ljus för mörka stunder, som helt klart lyser upp tillvaron.


                      

        Garn och stickor till tidsfördriven vid  händelselösa dagar

                        

                  Presentkort för att stilla shoppingsuget

                        

                      Tjocksockar( "tjocktjockar") Inga kalla fötter i vinter här inte

                         

                      Släng dig i väggen skurhinken! Jag har fotbad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback