I got the power


Jisses vilket knas det blev idag. Jag hade bokat tid för att kunna få ut nytt recept idag klockan 9.. jag var inte alls sugen på att kliva upp , men tog till slut förnuftet tillfånga och klev upp. Jag fixade receptet och pillren ska jag inskaffa senare idag! Tur är väl det! Då behöver man inte oroa sig för att det ska bli en större bulle på magen än vad det är, och slippa sånna där plastiga saker som man kan använda. Inte för att jag håller på med sånt förrän jag är gift.. men ändå:P

När jag väl kom till jobbet såg jag att det hade blivit schema ändringar! Jisses vilken panik jag fick! Men det ordnade till sig efter ett litet "Hallå...". Visst vill jag arbeta så mycket som möjligt men det är ju lite väl att få nya tider som man inte kunnat sett förrän man väl satt sig på stolen samma dag. Sen har man ju bokat in sig för det mesta också.. så jobba 08,00-18,00.. visst det är pengar..men jag skulle dock planerat annorlunda om det sett ut så innan.
Men det ordnade sig.. jag började en halvtimma innan jag egentligen skulle och slutar en timma senare. Imorn ändrade vi även mitt himmelspass ( 10.00-12.30) till 09.00-14.00. Och det tycker jag passar bättre, då syns det ju åtminstonde att man gjort något den dagen. Och det blir fortfarande inte så att allt inplanerat far åt skogen! Superb!

Vilket jobbsnack det blev.. jaja. Nu får jag sitta lite mer på arslet och dricka en kopp kaffe och ha det bra!
För jag får pengar i januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback