Here I am now


Alltså när man ser på program som Du är vad du äter då blir man ju tokig. Herregud, skulle Anna Skipper komma och knacka på min dörr då skulle jag nog få smisk och skäll som aldrig förr. Idag har jag ätit makaroner med pastasås, pannkakor och lite sånt där onyttigt. Det kan man ju inte direkt påstå är bra käk under en hel dag.
Jag ska bli bra, och köra frukost,lunch, mellanmål och middag. Men det är svårt att hålla det de dagarna då man bara är hemma tillexempel, då gör man lite som man vill.

Det verkar även som om det kommer bli grett inom jobbfronten nu efter jul också, tillbaka till mitt trivsamma krogjobb! Men jag ska inte säga för mycket ännu.. det återstår att se. Men går planerna som dom ska då e jag anställd! Eventuellt till och med på ett ställe som i dagsläget redan rullar för fullt. Det känns skönt. Jag har inte rört min stjärt en centimeter men ändå blivit erbjuden 3 möjliga jobb... Lovely!!

Nu ska jag fortsätta se på dom som ska banta på tvn och försöka få in vett i skallen så jag blir nyttig och käkar tallriksmodellen till veckan. Fy fasen man ska ha en sån där som slår ut onyttigheterna ur händerna på en, lagar massa nyttig mat med en, och ser till att man bara ha sån där nytta i kyl, frys och skafferi.. då ni.. då lyckes tamme f*n alla med det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback