Got to sing


Nu är det slut med julen-redan säger jag! Det är som om man blivit bestulen på något , just eftersom det har gått så fort! Det var en trevlig julafton, och fast jag inte var med familjen så var det super! Kvällen innan gjorde vi ordning med diverse mat och tog det lugnt. Vi var ju hos min gubbe, och med hans familj samt granne.
Man fick en hel del julklappar fast det alltid sägs att man inte ska få några överhuvudtaget... joni! Jag är beviset på att snällhet lönar sig!;) hihi
Jag måste lära mig att sticka nu också.. tydligen ville inte min moder sätta igång och hurt sticka ett par vantar till mig, nej nej, utan här fick man stickor, garn och beskrivning på hur man stickar dessa skönheter! Så jag ska väl ta att sätta igång någon gång i framtiden.
Av älsklingen fick jag en söt "smackgroda" som för övrigt kommer att få sova med mig varje natt jag är utan han, ett superfint doft ljus med underbart söt text. Sist men inte minst ett presentkort på H & M. Sen fick man lite annat smått och gått också!

Juldagen var super den med, trevligt och en hel hög med folk förfestade hemma hos mig och damen min innan vi  begav oss ut på krogen för fortsatt bestyr i vinter och julvädret. Vi spelade "Med andra gester" som var riktigt roligt, liknande som "Med andra ord".. men man fick inte prata utan bara göra gester!



Nu väntar man på att nyårsdagen ska infinna sig så man får vara med om lite mer och annat skoj innan året äntligen ska bege sig förgott och välkomna in ett nytt år!

      

      

     


Lite Juldagen bilder, som blev såå snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback