For the last time


Vilken skön dag det är idag! Vaknade underbart bredvid älsklingen och var utvilad som aldrig förr. Begav mig sedan på introduktionsmötet på Af, något segt är det.. speciellt med en snok som det forsar ut. Inte alltför trevlig man känner sig när man snorar som en galning i ett relativit tyst rum med en massa människor, men vad tusan! Det finns ju faktiskt värre och mer pinsamma saker människor kan göra i tysta rum... Hehe.
Sen var det sånt där perfekt väder idag också.. massor med snö och sol! Det finns inge bättre den här årstiden.
Och vi har pratat om att ordna lite mer kort snart också.. visst de vi tog var fina men vi vill ha några med lite vyer med på också.. så det ska man klirra.


Sen har jag minsann sett Boston Tea Party men nog endast pga avsnittets handling- Sex . Jesus kom och hjälp mig! Snacka om att vissa människor verkligen är nöjda, stolta och trivs med sina kroppar. Det är inte varje dag man ser ett vanligt någorlunda traditionellt par ha sex i tvn, där man även kan se de mesta privata delarna också. Visst dom var väl någorlunda van att ha sex inför andra tittande slokar, men detta var ju för guds skull på tvn inför hela sveriges befolkning, och om (o?)turen? för resten av världen.
Men programmet var inte bara roligt eller fick en inte bara att skrika ut en rad "Oj".. det var även "lärorikt".. För nu har man allt lärt sig att man som kvinna lika gärna kan diska eller städa lägenheten/huset istället för att ha sex... eller ja, det motsvarar samma motionspass. Så brutts, tro inte att man blir fit av en helnatt med karln i sängkammaren inte! Neä, det är bara karlarna som blir mer fit och het.

Imorgon blir det grov sovmorgon för mig och därefter ska man vräka i sig tacos, dricka vin och spela en massa roliga spel.. det längtar jag till!
Men nu återstår det pannkakor i stora lass för min del och därefter bara vila.. och sen ska jag sluta att vänstra med min karls lägenhet och bege mig hem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback