Everthing i can see is..



Nu är det snart dax för en-gång-i-månaden grejen. Och alla damerna i denna värld vet vad jag pratar om. Jo! fruktansvärt sug efter chips med ostsmak!Mm!  Och helst Lays, med ost smak, M M M M!! Dom mina vänner.. dom gör verkligen sitt rätta jobb i munnen!!  Men det är klart att det inte finns sånna man vill ha när man besöker affären- och tur är väl det! Ingen av dess like finns det. Men då är det tur att jag slipper synda denna dag iallafall.. Jag ska bara göra ett ton popcorn och svulla istället. Snacka om att ta nyttigheterna på allvar!:)
För den här veckan har jag hållt mig ifrån allt onyttigt. Och det är banne mig Onsdag!

Har hunnit med en kikning på staden efter julklappar och nästan hittat något vettigt, eller nje inte vettigt men kommit på något om man säger så. usch den här julen kommer jag ha ångest över julklapparna, för jag vet att jag inte kan hitta något i år som jag kommer bli nöjd över och då bir jag sur. Men vafasen man ska icke va bitter på sig själv för det är oftast mer uppskattat än vad man tror. Åtminstonde så är JAG väldigt lätt. Ge mig en precis vad som helst och jag blir lycklig! För det är verkligen tanken som räknas och absolut inte innehållet. Däremot så har jag väl aldrig fått något innehåll som jag inte tyckt om... om jag inte älskat det på direkt så har jag "lärt" mig älskat det med tiden. Då menar jag när man var 12 år och fick kökshanddukar för min förberedelse till "vuxenlivet".. kanske inte 12-åringens dröm direkt. Men nu är dom varmt välkomna i mitt liv!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tänk om alla människor i hela världen kunde ha ett leende på läpparna så fort de är synliga för omvärlden, snacka om att stämningen skulle lättas upp! Vi Sur-svenskar är fruktansvärt dåliga på att vara artiga, trevliga och glada mot okända människor, helt sjukt. Men så fort man väl är det då får man minsan onda blicken efter sig.. som om man var ute efter något hemskt. Nej jag kan minsan ärligt säga att jag inte fiskar efter en het natt om jag ler eller är trevligt.

Jag och syster håller på och piiiiiiiiip. Och det är riktigt roligt och härligt. Kul att komma igång med julbestyret . Och imorgon är det Torsdag på riktigt. Jag är helt fel snubbe att fråga om ni undrar hur de gick till, för det har jag ingen aning om... Vi är väl förföljda...
Och då blir det bak med Bror samt min tjofräsiga karl.. jojo, då ska man minsan se hur händiga dom "männen" är i bakens värld... hehe. Aja nu är huvudet en svängig röra så nu ger jag upp och ska tillfredsställa munnen istället och ha det bra.

Kommentarer
Postat av: teskeden

hehe...ser oxå fram emot bakningen imorrn..du blir nog förvånad hur händig jag e i köket;))

2008-12-10 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback