Black and grey

Överasskningar= BRA   Nyfikenhet= DÅLIGT


Jag som verkligen trodde att den här dagen skulle bli lugn! Men icke... det måste ha varit för att jag tänkte för mig själv
- " Guud vad skön dag det kommer vara" och att jag inte tänker börja med skrållet "peppar, peppar" som Sveriges befolkning startat igång med en gång i tiden.
Men nu får man sitta och pina.. och framför allt för att jag och U ska göra något idag, men jag vet inte vad... och jag får inte veta.. och det gör en galen! Så om jag inte skriver något mer, då är jag inlagd på ett  mentalsjukhus i skåne...
Men samtidigt så älskar jag överasskning för det är så roligt!

Imorgon beger vi oss till PBs stuga för lite nyårsfirande, så ikväll blir det packning! Det ska bli härligt att det även detta år vankas firande i en stuga.. och den kommer nog toppa de senaste 3 åren iallafall.

                                                                                                      2007-2008

*Förra årets nyår  firades i ren protest i vår stuga tillsammans med mor och far, samt grannskapet. Inge fel alls på själva firandet. Men de första planerna gick i kras och jag blev sur och ville skjuta upp nyåret och skita i allt ( Tvär och vrång som man är). Men helheten, trots strulet, så var kvällen riktigt trevlig!

                                                                                                     2006-2007

*Året dessförrinnan firades i Z:as stuga som låg  kring Vemdalen.. dagen innan själva nyåret var kanon, med trevliga samtal, trevligt folk och lagomt med dricka. Nyårsafton i sig var rent ut sagt skit. Det går att säga mycket om det, men det jag minns mest är att jag satt ute i 2-3 timmar i kylan och väntade på mina "partners"... som banne mig aldrig dök upp.
Dock var allt ett stort missförstånd från alla parter.. men roligare nyårsfirande kan man hitta.

                                                                                                    2005-2006

*Nyårsafton 2005-2006 befann jag mig hemma hos en kompis mor tillsammans med min vän samt 2 personer till. Vi åt god mat. Men dödare tillställning får man googla fram. Fy vad förbannat tråkigt det var! Inga flytande samtal, stohej utan stelt och trist var det.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag är en känslomässig tant som är ostabil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback