Better days

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dej ett annat?
Jag må vara nöjd, för jag har inget annat namn jag trånar efter.

2. Saknar du något i ditt liv?
Ja, det finns alltid något man vill ha

3. Sommar eller vinter?
Tji!Som att välja mellan köttbullar eller falukorv- totalt omöjligt

4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för?
Ögonen, leendet, beteendet, kroppen........ jag säger allt så glömmer vi inget.

5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Åh man får ju alldeles för mycket bra! det värsta vet jag.. eller åtminstonde tillfället. Jag trånade och verkligen trodde och hoppades på ett barbiestall... men fick en ridhjälm.. haha.. dock i efterhand var den mer användbar,

6.Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Aningen kanske

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
På en stor gård, ett fint stort hus, nära vatten och natur

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Ja

9. Hur många barn vill du ha?
åtminstonde 2

10. Har du återkommande drömmar?
Har hänt må jag erkänna.. och banne den hemska tanten som stirrar på mig!

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
Stuvade makaroner.. Mmm!

12. Märkes kläder eller inte?
Njae... snygga sen spelar det ingen roland.

13.  Vart ska du/ni fira jul?
:S.. Det får man la se.

14. Har du ett Nyårs löfte?
Neä, och jag tänker inte skaffa mig något förrän jag verligen vill förändra något och kan hålla det

15. Vad har du för planer för dagen?
Ligga ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback