Back before u know it



"Det finns ingenting som är så lätt att det inte går  att göra svårt"


Är det inte så rätt, så säg? Såg citatet idag och ack vad det stämmer in!


Jag måster erkänna att jag är lite av en alter egoist just nu, fy fasen vad skönt det är med lång lunch, speciellt när det är full rulle på jobbet. Inte för att jag blir skadeglad av att se de andra slita som ena spjuver, men skönt att koppla av med musik en sväng och bara låtsas lyssna en sväng.
Igår var jag så klart med gubben min och hade det mys. Jag somnade ovanligt fort också.. det är väldigt ovanligt. Men det är klart man känner sig så trygg och älskad när man ligger med han i samma säng, och det är ju även grymt mysigt att sova med han! I princip första slockningen på en kvart på länge!.. Om vi räknar bort de gånger man råkat druckigt något med en skvätt alkohol i..

Snart är det helg igen, och denna gång är det verkligen helg för min del! Slitit som en snigel har jag gjort hela veckan, men det är inte slut än.. stressen släpper väl någon gång efter jul tror jag. Men helgen blir en liten utpustare iallafall.
Men igår(tro det eller ej) så gjorde jag klart det mesta som jag skulle göra! Det är bara en sak som jag sköt upp tills idag, och det ska banne mig bli gjort ockå!!
Men i helgen ska man väl kunna lyckas in lite skoj ändå, avkopplande skoj! Kanske en tur med längdskidorna eller något annat avkopplande för tankarna.

Och tusan vad spännande Bonde söker fru är! Oh jag älskar sånna där program! Jag fick som jag ville i 3 av 4 fall!:)
Jag tyckte faktiskt att Hanna skulle bojkotta Elias,.för jag hejjade på den andra killen. Men kärleken är som den är, och jag är ju inte den som skulle fullfölja förhållandet med personen i fråga, så jag får vara glad att det blev kärlekskänslor för deras skull iallafall:)

Kommentarer
Postat av: Urban

slitit som en snigel?? hihi..sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback