All of the things


Nu har jag fått hem ett brev som jag verkligen inte fattar någonting av.. hur svårt kan det vara att skriva exakt och övertydligt när det gäller oss lekmän? Istället för att krångla till det med språk som bara experternas experter förstår sig på. Men vem vet, det kanske bara är jag som är fruktansvärt o-allmänbildad och dum i lill huvudet.
Då är det tur att man har folk runt omkring en som kanske har ett hum om hur man ska bära sig åt eller göra. Tur det!
Eller jag ska nog inte säga att det är tur förrän jag väl testat på dom människorna så det är över, ordnat och klart.. dumt att credda dom innan man testkört hjärnorna på dom, eller hur?

Jaja, vi skjuter upp det där dilemmat till imorgon istället och hoppas att man vill att jag ska förstå så jag blir färdig med det då också. Nu är bollarna tillbaka igen. och Usch! Fasen vad dom flyger över huvudet mitt, dom är banne mig överallt.. nu längtar jag till Januari, nytt år och nytt liv. Då är bollarna förhoppningsvis borta och lösta.. man blir så knäpp att ha mycket olöst runt omkring sig, snacka om "undermedveten" stress.




         

Pepparkakshuset á lá Hanna, Ubbe och Håkan




Nu är jag färdig med året 08 nu så jag säger hejdå till den! För fasen vilken lesamt år det har varit!Visst har året gett en massor med glädje och roliga minnen, men neä, året har nog generellt varit ett skit år. Så nu ser jag fram emot mitt icke skit år:)
Året startade med en total hemomvändning privat och året har sedan dess mer eller mindre gjort tvär vändningar hela tiden. Dock har inte alla vändningar varit i den negativa riktningen utan verkligen tvärtemot.
Men jag klasar nog det till ett 75/25 år. Dvs 75 % negativt och resterande positivt.. men ack så positivt de positiva sakerna har varit!!
Puh, ja det finns en hel del att säga om det snart gångna året men det må jag vänta med tills nyårskänslorna verkligen börjat prudla i mig. Nu börjar vi i ordning tycker jag... först oh främst julen!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback