Whats going on?

Nu sitter man på jobbet,. bra sliten och less. De flesta damerna är inte här och gottar sig med god mat, bröllop, härligt äcklig magsmärta, dundrande förkylning och hosta. Själv är man kry och som man ska och blir minst sagt dumpad i min stol. Men men, jag åt iallafall pannkaka och jag ler och är glad för det.
Nu är det nästan bara  2 timmar kvar till massage!^^ Och det mina herrar och kvinnfolk, det längtar jag till!

Efter klockan 18 idag så är det en ny helg på ingång! Me like, very lovely shit! ikväll blir det en lugn soft kväll, med en film kanske (Ingen öl), lite prat(ingen öl), en promenad(ingen öl) eller något annat fridfullt. (ingen öl).
Morgondagen börjas med träning! för nu jävlar ska godihullet och kondisen komma igång igen, och min första dag? Lördag den 9/8:) Så förhoppningsvis så får jag igenom detta, men efter puschningar från syster så blir det nog inget annat än så. Därefter B L I R   D E T   Ö L på kvällskvisten! En granne hade varit förbi igår och bjudit in oss på grillning och öl, och jag menar man kan ju inte tacka nej till sånt heller.

Därefter kommer söndagen igen, och så länge inte lördagen tar ut alltför hårt på mig så ska jag även då ta ett träningspass med damerna, och svettas bort fyllematen och bakismaten.

Hm, vi hade en pratstund vad man kunde göra i denna stad. En flicka skulle ut och äta med vänner och ville ha hjälp/råd på vad som kunde göras efter middagen, dvs kring 8-9 på kvällen. Jaaa, vad gör man? Det enda som finns tillgängligt i denna stad är bowling eller bio i princip. Men i övrigt så är det vi har i denna stad är... pubar, krog, ölhak och ängar med plats för filt och en öl.
Så man blev lite förbryllad över att alla gav samma råd, bio, bowling eller krogen.. är det allt denna stad är till för?

-Dont ask me, I just go with the flow;)


Neä, nu måste jag nog längta lite mer efter massagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback