Whants to live forever

Ledig dag!! underbart, fick lite sovmorgon. Vaknade kring halv 11 och stressade runt med rumpan framtittande bakom hänget på mysbyxan för att hinna bli klar och luncha. Blev hamburgare-mm mm mm m m!
Sen vandrade man mot staden och mötte upp the lady och vandrade runt, lite nya undies,hårnålar,puder, en duk rikare blev man. Även fönstershoppade lite inredning, och hittade en hel del ska jag tala om för er! ojoj, vill ha nyss! saja!






I övrigt så kämpar man med att vara nyttig, men wtf vem kan klara det?! har inte varit de de senaste dagarna i mitt liv, så när ska man klara det? Har legat i sängen i lite mer än en timme nu och sneglat på godispåsen som snällt ligger i hyllan.. Mm! Jag har redan slagit till mig själv, försökt slagit bort tankarna och ätit en morot.. än så länge är ingen godis tagen idag.. men som sagt...det är än så länge...

Imorn är det jobb igen och man ska slita som en förslavad zombie och vara artigare än karlsson på taket! Men snart är det helg igen och ska försöka dejta in en vän man inte träffat på år och dar, förutom ett snabb chat i en busshållplats för ett år sen....
Så nu vill man ha lite time too catch up!! Och även kanske ta en lite sån där öl(A).

Såå nu var det snart dax att börja söka skola *hoppar och ljublar* och det är inte bara en det handlar om utan sjuttioelvatusen! Ska bli roligt, men fruktansvärt jobbigt! Men det ska man nog ta sig igenom, skcika iväg lite skrot till allt och alla och eventuellt komma på några klitchiga rader!

*Håller tummarna på att klara 3 timmar utan godis*

Tack för mig vare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback