Purple Rain




Nu har badrumemt blivit vitt! Oj vad vi kämpar.
Helgen har varit grymt bra, dock tidiga mornar och lite sömn. Känns inge kul att det är en vanlig vecka imorn igen..usch och fy! Men tiden rullar på för fullt och jag är totalt INBOKAD NONSTOP VARJE SEKUND AV DAGENS 24 TIMMAR!
Och det gäller minst en månad framåt. Troligtvis längre.
Troligtvis så blir det inflytt i veckan också, samtidigt som det blir en utflytt. Massor att göra. Jag ska hinna jobba,träna,äta,sova,söka skola,umgås med de som kommer att flytta bort,renovera,måla,flytta ut, flytta in,städa.. och en massa annat-fullt upp!
Men samtidigt så är det väldigt mycket som förgyller min närhet just nu och det tycker jag känns bra, men det finns vissa detaljer som jag måste förändra, och det snart.. annars kan nog inte de miljoner sakerna som gör mitt liv så älskvärd förbättra tillvaron så mycket mer. Men det kommer, inom sin tid.. och det är ju snart.

Jag och jeanette har redan börjat planera min födelsedag/inflyttningsfest i september. Vi har satt upp väldigt många mål tills dess också. Idag har vi bland annat gjort ett vad. Inget godis,chips,glass,kakor,pizza,hamburgare,kebab eller annan tänkbar onyttig mat fram till den 25 september. Med start imorgon 18/8-08.
Hur ska det gå??
Förhoppningsvis bra. Vi har en varsin hotline vid sinnets värsta bakutfall -varandra!

okej, wish us luck!...Eller ja... mest till mig skulle jag tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback