November Rain



Nu har jag varit vaken i ca 2 timmar, förkylningen som jag trodde var en arbetsskada har försämrats nu över natten, och halsen är som ett tjockt täcke. Sumo Hanna! Men lite internt som jag en gång sade-"ja, jag kommer ju åka dit på det så fort ruschen är över, så är det alltid".
Så jag antar att de allra flesta haft den såkallade "innan riktiga hösten kommer, förkylningen". Därav blev jag nu drabbad. Men det har legat i luften mer eller mindre flera veckor på jobbet. Men inte bara där, familj och vänner har varit drabbade, sängliggandes och plågandes, så varför inte även jag?
Idag blir jag sängliggandes och kommer krama mig själv hårt många gånger och känna självömkan. Lägger ut något kort på det såkallade projektet.




Trappen
En dålig bild,men påväg nedför trappen ska det bli vitt och mörk rött.
Det har tidigare varit uppdelat i orangde och gult, (förstår inte hur man kan
komma på en sådan blandning men) Vi har som nästintill synes fått till den röda brytningen på bilden.



Det här är vad som väntas när man kommer ner för trappen.
Mitt förra tappra försök att förbättra för någon månad sen
Eller snarare ett försök att fördriva tiden. Väggen var från början den skräckinjagande oranga färgen (älskar orange, men dock inte på väggarna sådär, eller den nyansen), men blev sedan detta.
Nu ska även det här justeras och det ska brytas med mörkrött och vitt som trappen.



Badrummet
Ett orangeskåp, vem är förvånad?
Skåpet är väck, även det skabbiga försöket till krokar är kaputt. Väggarna och taket är ommålat i vitt, och det har aldrig sett fräschare ut. Kaklet är dock inte helt färdigt ännu, men nära på. Det där med att fogla är minsann inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback