Looking for something



Det är inte lätt att vara sjukling i detta bygge kan jag tala om för er. det är full rulle med målning,slipning,borrning och all annan tänkbar aktivitet. och här är jag. Det värsta är att de skär klinkers så det både låter högt och luktar sjukt äckligt! Puh! Vilket stök som sker. Imorgon flyttar min bror lång långt bort också, så man orkar förhoppningsvis med en måltid ikväll med han innan han ska fara. Imorn kommer även Jeanette börja flytta in sina saker. Har iallfall fått en ny bård till mitt rum nu!(BORT MED SIMPSONS!) och även en dubbelsäng, looking good!  Så nu kan jag ligga och verkligen ta plats i mitt rum! Och har även en tvättkorg inne på rummet! välbehövt och bra!
Ska göra mitt bästa att fokusera på att bli bättre och försöka bortse allt stök som händer runt omkring.



Lite av stöket som händer och syns.






Nya bården, och en större säng! Mot bättrringsvägen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback