Location

Ligga ner..
Oh Tack!

Har varit full rulle precis hela dagen och jag har inte hunnit med hälften jag skulle velat och behövt.
Träning
Byta sängkläder
Tvätten igång
Disken diskad
Jobbat

Det är avklarat nu iallafall. Och nu ligger jag i sängen och har första lugna stunden på dagen, skönt!

Är lite små delad idag, kan bli så att en person i min närhet drar iväg till ett annat land på lite andra äventyr!Helt underbart för den människan, men saknaden kommer vara olidlig! Men förhoppningsvis går allt bra iallafall. Men jag har sjukt frustrerad nu och vet inte riktigt vad man ska tänka eller tycka om det här. Men som sagt all lycka från mig! Men det är även en hel hög avundsjuka jag känner;)
Dock har jag en anledning att åka bort då, boende included:)! Men ändå, det kommer isåfall bli väldigt jobbigt. Men tyvär har det dykt upp annat i min värld som gör att jag inte kan åka iväg på utlandsarbete som jag drömt om den mina ben var starka nog att bära mig.
Men det kommer! Det som kommer ske nu istället det är att fokusera på det härliga som komma skall och även söka in på skolor. Ska söka så sjukt mycket till våren så jag ska vara alldeles utmattad efter jag är färdig med mina ansökningar. Så tyvär är fokus nu istället att plugga till våren istället för att åka till underbara världen. Men efter det, eventuellt under tiden.(sabbatsår) så beger jag mig. Jag är nöjd om jag bara åker iväg en kort period, 3 månader eller så. Det kan jag leva på i 1 år ungefär.

Det har gått ca 4 månader sen jag var utomland nu och det bara kryper och sprätter i kroppen min!

Btw.. Jag har nu i samband med denna månad arbetat 1 år på mitt arbete. Måste bara fråga någon som har en vettig fråga-Hur gick det till? Var har tiden tagit vägen?!
Jag som endast skulle ha ett tillfälligt jobb, pluggat förra hösten, eller  våren som nyss gick förbi oss. Tiden bara susar iväg och man blir galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback