Live the life

Yes!Idag är det lördag, och då har man en tjejkväll att se framemot, med min snart blivande sambo!:) Jovisst, oskulden som tjejsambo försvinner nu i månadsskiftet till september. Ska bli roligt att bo med en tjej, som värderar samma saker som en själv, renlighet!
Jag är som renligheten själv, städar A L L T I D! Varje dag stökar jag på med något, så länge jag är hemma vill säga. Så fort jag är ledig rycker dammsugaren och moppen fram för att ta bort all lort och smuts. Idag har jag tagit det ett steg längre, skrybbar varje hörn och varje vrå som finns i huset, AKA storstädning! Och tvättmaskiner rullar runt för fulla muggar. Det är så sjukt härligt när det är städat!

När min nya sambo flyttar in kommer huset att heta, "renlighetens palats, with två girls som sambos". Längtar snart ihjäl mig efter en ny soffa! Men det ska man hitta, det ska vi också iväg och leta efter nu snart. Och så fort vi hittar en, pang!Då kommer den till vardagsrummet och ersätter den andra lilla skiten som man bara ryms en i om man ligger.
Vi har redan hittat ny matta till vardagsrummet,hatthylla och skohylla och även fått brödrost,vattenkokare och kaffekokare av hennes föräldrar som inflyttningspresent! Lovely!

Men nu är det snart dax att bli lilla felicia 12 år och ta en öl + några till med fröken. Men innan vankas det målning av tak i badrummet, och i veckan fixa kaklet där nere.! Oh älskar att trixa och fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback