Honey

Åh psykolog eller något nästa?
Fyfan vad störd man är, jag har verkligen NOLL tålamod, jag vill ha sakerna INNAN jag tänkt att jag vill ha dem, dvs nyss! annars är det försent. Håller på och ordnar i badrummet nu, Fixar till kaklet med fog och målar om  taket , och ska även måla till väggarna. Puh! Fy vad jobbigt det är. Man är pedant och har inget tålamod, jaja.
Jag försöker verkligen att tänka att det får se fördjävligt ut medan man håller på och låta det ta tid för bästa resultat men det går banne mig inte. Det ska gå fort och bli perfekt! Älskar att pyssla med saker, men ärligt så älskar jag resultatet mycket mycket mer än själva pysslet.
Men ett glas rött och bra musik gör det hela mycket bättre:) ............Dock tar det lika långt tid innan resultatet är färdigt... NYSS SAJA!
Vet inte  hur man ska bära sig åt för att få tålamod gällande sånna här saker eller sluta vara så pedant. Usch man har ju ångest för disken och allt annat hemma nu. Men jag kan nästan inte bara småplocka saker heller, utan ska saker göras så blir det ordentligt, AKA storstädning!!


Äh nu får jag tagga ner, fortsätter med att foga kaklet imorn... och förhoppningsvis blir det pillergörat klart så man kan fortsätta med taket och väggarna! Sen får disk och allt annat tjaffs komma.

Skulle aldrig få för mig att nedvärdera hantverkare av något slag, jisses vad de kan och gör bra jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback