Waiting

Nu sitter jag hemma hos Nicklas och inväntar små timmarna att komma. Jag tror allt behövligt är nedpackat i väskan, och troligtvis en hel drös annat skrot(är duktig på att packa lite för mkt ibland) Men huvudsaken att man har med allt nödvändigt så är det bra. Mamma och pappa gav oss lite extra sprit och kylvätsa till brända kroppar.
Vi var och åt på kina idag, jag som bjöd. Saken var bara den att pengar blivit dragen utan min vetskap,oppss, hoppsan sa jag. Fick akutringa mamms och papps och be om akutpengar. Vi stod där generade och fnittriga i väntan på räddningen av de äldre.
Vi lyckades även sno grannarnas tvättid så de kom knackandes och påminde oss om missödet, oppss igen.
Nu ligger vi i v'äntandes tider med någon öl som stillande smärtmedel för den resan som komma skall, och en film som ska skrämma håret på armarna till månen.
Imorn då far vi till drömmarnas värld, vårt fina hotel, fina strand och möjligheterna som kommer få oss att skratta,gråta och troligtvis sprätta upp en och annan maträtt. Nöjesfält,vattnet,stranden,städerna,affärerna, here we come!

Ps, kan inte sluta sjunga, döun döunnnnnn dööun dun dun, du dun duuuun dun dunn... I was broken..
"En brat i Tampa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback