Far far away

"I dream of you"


Nu åker jag snart, till drömlandet långt långt borta. Jag är sjukt glad att komma bort ett tag och äntligen få slappna av. På fredag 06.35 startar äventyret. Eller ja till en början kanske lite av en marddröm. Kan inte första att jag (Jag!) ska sitta på ett flygplan så länge som vi ska. Resan startar med flyget till Arlanda, sen klockan 10.00 börjar långresan,11 timmar på ett flyg till Chicago. Därefter fortsätter resan på ett flygplan vidare till florida, tampa, där vi ska bosätta oss de närmsta 2 veckorna. Alldeles för mycket flygande, men det ska jag förhoppningsvis klara mig igenom utan någon extrem panikattack. Vi får hoppas att piloten har det som krävs för att föra oss i säkerhet på fast mark igen.

Usch, är så grymt less på folk och deras tjat, gnäll, gnöl, klagande, negativa inställning.! för guds skull folk, ryck upp er, gilla läget, förändra, acceptera eller fortsätt må dåligt. För kan inte påstå att personer som hela tiden ser alla fel och brister på saker kan ha det speciellt bra. Försök ha en positiv inställning fast det inte alltid är lätt, det gör skillnad. Bara en liten tanke.

Har haft otroligt mycket att göra nu den senaste tiden, massa springande till höger,vänster och rakt fram diverse tider på dygnet, förhoppningsvis lugnar det ner sig nu framöver så man hinner med mer sömn på dagarna och mer kvality time med sig själv. Men samtidigt så uppskattar man de små stunderna mer med sig själv när man har mycket inbokat i sin kalender.
Men nu måste jag framför allt fokusera mig på att packa resväskan tills på fredag morgon.

"Stunden, var den bästa jag haft"

Kommentarer
Postat av: bamsemi

Hej Tjejen!
Håller med dig till fullo vet vad du talar om, man skulle vilja säga ett och annat men som sagt nu är det så. Varför inte ha lite skoj och ta dan som den kommer.Livet är för kort att tramsa och älta med negativ inställning. Nä för fanken lev livet med lite skoj, hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback