Everything

Nu har en ny vecka snart dragit sig mot sitt slut. Har inte hänt så mkt den senaste tiden, men ska åka ner till sthlm, som de flesta andra ska göra nu i helgen igen. I övrigt så är jag grymt glad för jag åker snart till USA, till avkoppling,sol,bad och nya upplevelser, längtar ändå in till benmärgen!!
Har haft möte på jobbet angående att gå ner i tid på jobbet också, jag hoppas att det går att lösa.
Men trivs grymt bra på jobbet i övrigt, världens goaste arbetskamrater omringar mig om dagarna och en alldeles utmärkt chef finns till hands.
Snart kommer vi att få vårt efterlängtade internet till våran lilal bostad. Snart är allt komplett, men dock inga kanaler ännu, får se om man kommer lösa det dilemmat eller om man klarar sig. Huvudsaken är att man har internet i sitt liv. Sen är det en eftertraktad byrå som ska införskaffas, men det dröjer åtminstone till slutet av maj innan sådan lyx kan införskaffas, för resan tar upp de mesta av mina pengar. Så kläderna får fortsätta att bosätta sig på golvet, i lådan och inknölade i garderoben:)

Snart är det även sommar, gud vad jag längtar till alla grillkvällar,kvällspromenader, timmarna ute i solen med bikinin, utflykterna, picknick,bada och bara må allmänt bra!Oh vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: bamsemi

hej där jag har nya alias bamsemi/Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback