Suicide at home

Idag har man inte gjort så mycket, men var på staden men min syster sen åkte vi hem till mig och jag lagade korvstroganoff och sen blev det av till älsklingen, nu sitter man här efter sin kebab och är mätt. En kille skulle döda oss allla ikväll men han valde som tur var att gå hem innan det hela drog av till den större skalan. Nu lyssnar jag på musik och gruvar mig inför morgondagen, men kom överens om att jag skulle få sovmorgon. Var iväg till Robin, winnis, bishops idag och sedan hem, blev lite elkohol fast man var pankare än en skortstensborste.

"This are my last words to you"


Snart ska man till och sussa men e svårt att inte tänka så mycket som man alltid ska till och göra, men detta blir minsann bra, snart e man gammal nog för allt, men på ett sätt är man redan det, men på ett sätt är man det inte, vette fan hur man riktigt ska beteee sig efter detta faktum men bara att inse.. hm, jojo, inte vara inne här när man e dragen. god natt.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback