Soon

We've gathered here to say goodbye


Jag är så glad idag! Till en början var dagen bara skit eftersom vädret inte var som jag ville, men mot kvällen blev det riktigt fint. Var hemma i lägenheten efter jag uträttat lite affärer till studenten. Solen sken in och det vara bara skit på tv, hm, vad ska man göra? Jo, jag gick till pojken min och drack en öl och mös på balkongen. Det var mysigt. Nu börjar sommarkänslorna komma, första gången i år som jag riktigt känner av dom, helt underbart!
Nu åker även regelboken ut genom förnstret och planering existerar knappt i min värld, nu är spontaniteten framme! det är så mycket bättre så när det är sommar, man är fri, vädret är underbart och allt bara är bra helt enkelt. Det går nästan inte att planera på sommaren för precis som idag blev dagen spontan, jag gjorde vad jag kände för + lite till. Jag menar vem i hela världen klarar av att vara inne när det inte finns något att göra och solen skiner in genom fönsterrutan och man vet att värmen sakta närmar sig mer och mer?


Cries for anger,Lies for power


Snart är det även dax att ta studenten. På ett sätt känns det som att jag ska göra det men på ett sätt känns det inte som jag ska det, samma sak är det med den så kallade "paniken" inför vad som ska hända. Det är bara när vi ung hingstar pratar för mycket som man blir lite nervös och osäker, men annars är jag ganska lugn.
Det är ju väldigt onödigt att stressa upp sig över saker som alltid kommer lösa sig till slut, det vill säga att det nästan inte finns något man borde stressa upp sig för.
Jag är iallafalla glad idag men rastlös. Men snart åker man bort och har det skönt. STORT behov av att åka iväg har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback