Prom night

Ikväll är det bal! Oh har fixat och trixat lite nu innan man ska iväg till frissan 12.15. Ska bli spännande och se hur snygg man kommer att bli ikväll, och hur snygg de andra pärlorna kommer se ut.
Vaknade 08.00 idag och var trötten men kunde inte somna om. Jag hade drömt att jag hade försovit mig och missat tiden hos frissan- vilken katastrof! Var även orolig att pengarna inte skulle ha kommit in på kontot så jag flög upp och kastade mig över datorn, som tur var hade dom kommit in, så jag kunde andas ut. Sen hoppade jag in i duschen för en peeling och rakning av benen. Nu har jag ingenting annat och göra än att vänta. Fossingarna mina e goa som babylen hud och tårna är målade. Dock vill jag inte påstå att fötter någonsin kan vara fina men jag gör ett undantag för idag, så jag kan må bättre. Jag vet dock inte vad min lilltå håller på med, ful som, jag vet inte vad.
Sen kommer man ta massa fina kort med min gubbe också. Ojoj! roligt och få riktigt fina kort på mig och han för en gångsskull, eller ja, förhoppningsvis så blir dom fina! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback