Lies for power

There's no love, everybody's crying
There's no truth, everyone's misguided


Idag har varit ännu en seg dag och pressen har helt klart börjat minska, jajamensan, tro det eller ej! Har börjat planera lite roligare saker, som för övrigt inte är så roliga. Men resan är snart på väg att vara klippt och klar.
Bara 4 veckor kvar till min slutgiltliga fas. Det känns bra.
Ikväll kommer jag bara sitta hemma och ha dö tråkigt, skulle önska att en öl kunde hålla mig sällskap medan man väntar på systern som ska ut och ha roligt, men men jag får skylla mig själv. Älskar fredagar för övrigt, då får Hanna sova hur länge hon vill!!



Heaven, where is my angel?
I need her now, holding me
Heaven, where is my angel?
I need her now, holding me tonight

image10

Blev illa tvungen att lägga in denna härda bild, första ( och troligen enda ) gången jag lyckades lura med min far, Geten och en vän till dom på krogen. Mitt i herrmiddagen så kom jag och syster hem, och klok som jag är började jag argumentera varför de skulle gå ut: 1. Ölen är slut. Sen var det klart, och vi tog på jackan och tog bussen ner. Alla fick nog mer eller mindre för mycket av det goda.
Okej, kortet är inte det snyggaste jag lyckats fastna på, men det är kult och därmed riktigt vackert och grett.

Jag sitter hemma och undrar varför i hela friden jag är den enda som är utan öl ikväll?

Kommentarer
Postat av: Helena

haha yeees ikväll kommer jag ja!!!!
hahah coooolt kort hahaa

2007-05-10 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback