Here I go

Denna dag är en minsann seg dag. Blev tvungen, (Mer eller mindre) att bege mig till praktiken för att ta igen lite dötid som vi ordnat via helgdagarna som varit. Igår vill jag säga mina vänner att - jag was the shit! Oj vad jag jobbade på som en tok!Gjorde klart allt som jag behövde göra, och det känns superbra, slipper oroa mig över det där något mer i mitt liv ^^
Dagarna börjar sakta men säkert (observera sakta!) komma mot det vi alla längtat efter. Men ännu är allt det roliga en bit ifrån.
Jag har börjat träna igen den här veckan i hopp om att komma i form till sommaren, men egentligen vad spelar det för roll? Ge mig 1 och en kvarts timme på min första lediga dag och chipsen, ölen, grillen och Hanna e på väg mot sitt forma jag igen. Men men, tschi den som ger sig!
Min karl fyllde ytterligare ett år, nämligen 21 år! Grattis igen till den söta. Presenterna verkade vara något som han kunde bita i ett tag.
Ingen panik inför sommaren finns i mitt liv, nej nu ska man vila upp sig som några nära till mig skulle säga " jag slår följe med pensionär ligan", därefter ska man se vart livet far. Något finns det alltid, onödigt att få panik så här långt i för väg, och ni som tvivlar ska minsann få se på Heannaslaajl! Detta har aldrig svikit mig förr och kommer aldrig att göra det. Ni som e redo att komma över på vinnarsidan kan punga ut några lappar med 3 nollor så ska jag guida er genom livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback