Crumbling away

Idag har varit en bra dag. Var på körskolan för att göra ett test för första gången, hm det var stressigt och svarade fel på vissa. Men vad gör det , jag kan redan allt så datorn kan inte bestämma om jag e prow eller wisser! Icke, jag är ett prow på hög nivå. Sen skulle man hem och tvätta efter en fetrunda på Donken där man smällde i sig lite plus100 gånger mer. Håller fortfarande på med tvätten men har hunnit städa också:) dricker lite vin nu och är sugen på partej, men sånt existerar inte i denna stad så. Har för övrigt lyssnar på några gamla skivor, bra skit! Har alltid diggat min musiksmak! Inte dåligt och springa runt och städa och skrika lungorna ur sig, men ingen granne har klagat att jag sjunger kasst så det borde bara bevisa för er ovisa att jag sjunger som en gud.

Stop your eyes from flowing out


Har kommit på att jag inte bara är lite äldre utan jag är lite, hetare, snyggare, klokare, intelligentare, smartare, hårdare och coolare.
Får se vad som hittas på ikväll om jag bara blir hemma och kickar skiten ur alla jävlar på tv:n eller om det blir en runda ute. Skulle egentligen behövas lite bättre disciplin i fighting spelet om jag någon gång i mitt liv ska lyckas slå de oklådda jävlarna. Men det är bara att göra som tidigare, fälla några tårar , skrika och smiska vinnaren så får man sin seger till slut- av medkänsla.
Inte för att jag är dåligt, nej nej tvärtemot, men dom råkar bara ha turen på sin sida varje gång jag ska möta dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback