And again

Namn: Hanna
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: hm, trött?
Favoritgodis: chips, men just nu e jag tokig efter popcorn
Är det nåt du absolut inte äter: Ja, men vet inte vad det heter
Kläder just nu: linne och shorts
Musik just nu: strapping young lad- love
Vad sa du senast: "Ja, ta den där" eller "faans satan"
du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Dagen som kommer efter dagen
Sommarplaner: Vara en lat kärring och bli brunare än de som finns runt omkring mig.
Är du bra på matte: Klart
Fisk eller badkruka: Blandat, beror på vad vädret tillåter
Saft eller alkohol: Det som har bättre smak än det andra
Hur många kuddar sover du med: 3 + min snutt
Favoritväder: Sommar och sol, och lite snö på vintern
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: solskyddsfaktor, kniv och kortlek
Spelar du nåt instrument: beror på hur man ser det
Morgon- eller nattmänniska: Både och
Sparare eller slösare: Slösare så det bara skriker om det
Vem är viktigast för dig: Familj och vänner
Bästa film: Con air och armageddon
Tror på liv på andra planeter:Ingen anning
Kommer du ihåg din första kärlek: Hm, svagt, om man kan klassa det som kärlek?
Älskar du henne/honom fortfarande: nopp
Har du några homosexuella vänner: Något åt det hållet
Tror du på mirakel: Japp, men de sker aldrig när det behövs, och inte för mig
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Beror på vilka andra man pratar om
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Så många som ryms i magen + lite till
Bio eller promenad: Både och
Är du kittlig: ytterst lite;)
Snarkar du? Nej, den som inte har några bevis på detta påstående ska vara tyst, dock sparkas jag
Stjärntecken?Våg
Rädd för insekter? Njet
Äckligaste insekten: Dom som e farliga
Största svaghet: vet ej, och skulle aldrig avslöja det
Det här är jag bra på: Allt som kommer i min väg
Bästa bok? Läser inte
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa folks tankar och flyga
Vad vill du jobba som? Man får se
Chips, morötter eller godis? chips:P
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? Nje, haft när man var liten
Har du nån flickvän/pojkvän? ja
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har i snoken och tattoo blir det
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat
Gungar du på stolen? ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, bara om någon hotade mig, och sparkade ut mig, icke frivilligt
Vilken hand håller du gaffeln i? höger
Vad hänger på väggarna i ditt rum? speglar, klocka, lampa
Hur är din drömtjej/kille? som den jag har
Hur många syskon har du? 2, en bror och en syster
Vad är du mest rädd för? En del saker, men dock ej många
Är du rädd för blod?inte direkt
Saltar du på maten? Oftast när jag lagar maten så skvätts det salt i
Gillar du och sjunga? ja, och omgivningen älskar min röst
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Barn och fritid för jag inte visste vad jag skulle göra.
Anser du att du är stark? Jajamensan, jag är en blandning av de starkaste själarna ni vet
Brukar du sola? jaadå.
Vad gör du om du får hicka? Blir sur och hickar
Har du komplex och för vad? Nja, det kommer och går
Röker du?  icke
Snusar du?  jajamensan
Använder du knark? not
Kaffe, te eller inget? kaffe med en slurp mjölk i
Har du en besatthet? jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback